توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید

محسن شاکری نژاد؛ ارسلان ویسی سرچمی؛ سیده زهرا سیدآقایی احمدی

دوره 13، شماره 2 ، اسفند 1402

https://doi.org/10.30465/ismc.2023.44064.2679

چکیده
  آشنایی با حوزه ارتباطات و رسانه و درک آن که یکی از دلایل مهم صورت‌بندی‌های اجتماعی و فرهنگی است مستلزم نظریه‌پردازی، بازشناسایی و بازپردازی نظریه است. هدف مقالة حاضر بررسی وضعیت نظریه‌های ارتباط جمعی اجتماعی ـ رفتاری در محیط رسانه‌های جدید است. این امر با استفاده از روش اسنادی و با استفاده از تکنیک‌های متعددی مانند: مقایسه تطبیقی، ...  بیشتر